Τι πραγματικά συνέβη στο 5ο Λύκειο Ζωγράφου;

Posted: Οκτώβριος 13, 2011 in Δικά μας
Ετικέτες:

Με αφορμή τις πρωτοφανής για την περιοχή μας απαράδεκτες καταστροφές που συνέβησαν στο 5ο Λύκειο Ζωγράφου γράφτηκαν πολλά. Βρήκαν ευκαιρία αυτοί που πάντα λοιδορούν τους κοινωνικούς αγώνες να χύσουν την χολή τους. Τι κι αν οποιοσδήποτε διαθέτει στοιχειώδη νοημοσύνη καταλαβαίνει ότι τέτοιες ενέργεις δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όσους αγωνίζονται.

 Εμείς ρωτήσαμε, ψάξαμε και σας παρουσιάζουμε τα όσα μας είπαν οι άνθρωποι που μιλήσαμε.

Η κατάληψη ξεκίνησε στις 22 Σεπτέμβρη. Δυστυχώς δεν έγινε ακριβώς συνέλευση τουλάχιστον όμως υπήρχε ισχυρή πλειοψηφία και συμφωνία για να ξεκινήσει. Άλλωστε κουβεντιαζόταν από καιρό, όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και καταλαβαίνει όποιος έχει πάει σε δημόσιο σχολείο.

Τα βιβλία ήταν το κυριότερο αίτημα αλλά και η έλλειψη κάποιων καθηγητών. Αφορμή όμως στάθηκε η  αυταρχική συμπεριφορά του διευθυντή.

Σύμφωνα με τους συνομιλητές μας κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της κατάληψης εμφανίστηκαν μέσα στο σχολείο τα ξημερώματα 5-6 κάποια άτομα γύρω στα 30 (ηλικία) τα οποία δεν μπορούσαν να ελέγξουν και φοβόντουσαν. Το τι γυρεύουν ανήλικοι μαθητές ξημερώματα σε ένα σχολείο ας το εξηγήσουν οι εξυπνάκηδες που θέλουν να εξοντώσουν τους μαθητές προκειμένου να τους πουν να μην αγωνίζονται. Εμείς εδώ πάντως σημειώνουμε το σημαντικότερο λάθος.

Τη μια μέρα λένε αυτοί οι μεγάλοι ήταν 3 και την επόμενη ήταν 8 άτομα. Αυτοί  ανέβηκαν επάνω και έσπασαν και έκλεψαν; Κανείς δεν ξέρει ακριβώς.

Ο  διευθυντής σε όλη τη διάρκεια της κατάληψης απειλούσε με εισαγγελέα και είχε και μια λίστα ονομάτων μαθητών που εκφόβιζε. Ακόμη και στους γονείς τους τηλεφώνησε για να τους απειλήσει. Αυτή η συμπεριφορά  εξόργιζε τους μαθητές οι οποίοι παρόλο που έβλεπαν το αδιέξοδο δεν  ήθελαν να ανοίξουν το σχολείο.

Αντί λοιπόν «ο άρχων» του σχολείου να είναι δίπλα στα παιδιά, ακόμη και αν διαφωνούσε, αυτός τους απειλούσε.  Ισχυρισμός που μάλλον δικαιώνει την προηγούμενη εκτίμηση.

Οι συνομιλητές μας λένε ότι ζημιές σαφέστατα έχουν γίνει σε καμία περίπτωση όμως αυτές που περιγράφεται. Άλλωστε ένα αναποδογυρισμένο θρανίο μπορεί να γράφει στο φακό, αυτό όμως δε συνιστά και καταστροφή του.

Απ’ ότι καταλάβαμε έκλεψαν από το γραφείο του διευθυντή έναν υπολογιστή, μια οθόνη, μία συσκευή fax και έβγαλαν το σκληρό δίσκο απο έναν άλλο Η/Υ στο γραφείο. Ανοίχτηκε ένα εργαστήριο και πήραν βιντεοπροβολέα  ενώ κάποια άλλα όργανα βρέθηκαν πεταμένα στο δρόμο.

Οι αίθουσες του ισογείου δεν έχουν καρέκλες και θρανία. Έχουν σπάσει 6 πόρτες και κάποια τζάμια.

Ο 1ος και ο 2ος όροφος αν εξαιρέσει κανείς τον εν λόγο εργαστήριο είναι καθαρός με τα θρανία του και τις καρέκλες του. Τα άλλα δύο εργαστήρια παρόλο που ανοίχτηκαν δεν πειράχτηκαν.

Αξιοσημείωτη είναι η στάση του ενοικιαστή του κυλικείου. Απειλούσε σε καθημερινή βάση τα παιδιά να του δώσουν λεφτά τη μία 1000 την άλλη 1500 μέχρι και 3000 ευρώ. Εμείς καταλαβαίνουμε την αγωνία του, ο δήμος θα μπορούσε να μην ζητήσει τα λεφτά του ενοικίου για τον μήνα που χάθηκε αλλά η συμπεριφορά του είναι σίγουρα απαράδεχτη. Θα έχανε χαλαρά την πελατεία του, αν δεν αποτελούσε μονοπώλιο.

Ο διευθυντής δυστυχώς συνεχίζει να προσπαθεί να εκφοβίσει τους μαθητές και υπάρχει άσχημο κλίμα. Το Λύκειο πλέον λειτουργεί στο χώρο του γυμνασίου σε απογευματινή βάρδια γι αυτή την εβδομάδα.

Χωρίς να γνωρίζουμε τις ιδιαίτερες συνθήκες του σχολείου καταλαβαίνουμε ότι τουλάχιστον ο διευθυντής του σχολείου δεν είναι και ιδιαίτερα συμπαθής, κάτι που μεγαλώνει την απόσταση εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αφού οι μαθητές είδαν τα σκούρα θα έπρεπε τουλάχιστον να είχαν κάποιον να ειδοποιήσουν. Αλλά από ότι φαίνεται δεν είχαν…

Advertisements
Σχόλια
  1. Ο/Η ΛΟΥΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ λέει:

    Ο Σύλογος γονέων και κηδεμόνων που ήταν ;;; τι έκανε;;;
    Και αν δεν υπήρχε η Ενωση Γονέων γιατί δεν ενημερώθηκε; Και αν ενημερώθηκε τι έκανε;;
    Οι υπόλοιποι καθηγητές τι θέση πήραν στην διένεξη αυτή των μαθητών με τον Λυκιάρχη;;
    Γιατί δεν φρόντισαν να ενημερώσουν τον σχολικό Σύμβουλο για να παρέμβει;;
    Μην ψάχνουμε για φτηνές δικαιολογίες όλοι οι εμπλεκόμενοι ανεξερέτως.
    Όπου δεν υπάρχει επικοινωνία και συμπόρευση Εκπαιδευτικών – Γονέων και Μαθητών αυτά και χειρότερα θα γίνονται.
    Φωτεινό παράδειγμα η ευρυθμη λειτουργία του 7ου λυκειου πριν μερικά χρόνια με τον ίδιο Λυκιάρχη (χωρίς να έχω σκοπό να δικαιολογήσω ή να παινέψω κανένα).

  2. Ο/Η W λέει:

    THA MPOROUSE NA ITAN ME PIO SAFI THESI TO ARTHRO SAS KAI OXI NA GINETAI APOTIMISI TON SYMVANTON MIAS PROVOKATSIAS

  3. Ο/Η M.Σ λέει:

    Ναι κ. Λούη αλλά τότε στο ΔΣ του συλλόγου Γονέων ήταν ο Καβακόπουλος και η Μίνα και συμπαραστέκονταν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στα δίκαια αιτήματα των μαθητών ενάντια στις αυθαιρεσίες του Λυκιάρχη.

  4. Ο/Η zografoubloging λέει:

    Παρ’ ότι τα αστυνομικά μυθιστορήματα αποτελούν αγαπημένο ανάγνωσμα, προσπαθούμε να αποφεύγουμε την αναπαραγωγή τους μέσα από το μπλογκ μας. Αυτά μάθαμε από πηγές που εμπιστευόμαστε, αυτά λέμε.

    Όποιος έχει περισσότερα στοιχεία ας συνεισφέρει. Τον εισαγγελέα μπορούμε πολύ εύκολα να το παίζουμε όλοι μας. Αλλά αυτό σε τίποτα δε θα ωφελήσει

  5. Ο/Η ΓΓΓΓΓΓΓΓΓ λέει:

    ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ…….ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΙΓΟΤΑΡΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΓΕΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ…….ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΑΣ…….ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ 5ο ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΑΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΕΣ – ΣΥΝΔΕΣΜΙΤΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ ΧΘΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 40 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ……ΚΑΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΑ……

    • Ο/Η zografoubloging λέει:

      Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, πάσο. Ειλικρινά ελπίζουμε κάποτε να μάθουμε και οι υπαίτιοι για τιμωρία να αποκαταστήσουν με προσωπική εργασία τις ζημιές ή κάτι ανάλογο

  6. Εγώ αν ήμουν μαθητής τώρα θα έκανα κατάληψη του σχολείου . Γιατί μάθημα χωρίς βιβλία μπορεί να γίνει. Δεν λειτουργεί όμως σχολείο με ξεφτηλισμένους μαθητές , σύμφωνα με την εγκύκλιο που έστειλε η διαμαντοπούλου στα σχολεία για την παρέλαση. ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ

  7. Ο/Η ΓΑΡΟΥ λέει:

    Ο εν λογω διευθυντης αποτελει την μελανοτερη ιστορια του σχολειου απ την αρχη της λειτουργιας οσο οι μαθητες αλλο τοσο και οι καθηγητες δεν τον συμπαθουν και ο κυριως λογος της καταληψης ηταν ΑΥΤΟΣ….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s