Παρέμβαση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ζωγράφου στο Δημοτικό Συμβούλιο

Posted: Απρίλιος 8, 2013 in Από αλλού
Ετικέτες: , ,

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ «ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Σε κινητοποίηση προχώρησε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στο Δημοτικό Συμβούλιο του Ζωγράφου την περασμένη Τρίτη, απαιτώντας να συζητηθούν τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων. Οι γονείς βρήκαν την υποστήριξη της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και εξέδωσε ανακοίνωση για τα όσα διαδραματίστηκαν. Αναλυτικά αναφέρει:

«Η όλη συζήτηση εστιάστηκε για μια ακόμη φορά στις δυσκολίες που επικρατούν λόγω της κρίσης και σε μια γενικόλογη ψευδεπίγραφη στήριξη των αιτημάτων και του πλαισίου του συλλόγου από όλες τις παρατάξεις. Η διοικούσα παράταξη αποποιήθηκε των ευθυνών που έχει και πέταξε το μπαλάκι στο Υπουργείο Παιδείας και όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν, αναγκαστικά θα γίνουν διαχειριστές της φτώχειας και της μιζέριας αφού αυτό είναι το εφαρμοσμένο.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» στην τοποθέτησή της ανέδειξε πως πίσω από τα προβλήματα της Παιδείας, αλλά και όλα τα μικρά και μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν τη λαϊκή οικογένεια υπάρχει συγκεκριμένος υπεύθυνος και δεν είναι άλλος από τις σχεδιασμένες αντιλαϊκές πολιτικές όλων των ντόπιων κυβερνήσεων και της ΕΕ, αλλά και τους πιστούς εφαρμοστές αυτής της πολιτικής στο επίπεδο του δήμου, στο επίπεδο της Τοπικής Διοίκησης και της πιστής εφαρμογής του «Καλλικράτη». Άρα λοιπόν στην πραγματικότητα δεν έχουμε να κάνουμε με διαχειριστές της φτώχειας και της μιζέριας, όπως ατυχώς δήλωσε η διοικούσα παράταξη, αλλά με συνειδητούς διαχειριστές του τεράστιου πλούτου που παράγεται και πρέπει να αποδίδεται πλουσιοπάροχα μονομιάς στο κεφάλαιο αντί να τον καρπώνεται ο δημιουργός του, ο λαός.

Είναι οι ίδιες πολιτικές που ενώ ισχυρίζονται πως δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για την Παιδεία, έχουν πάντα ζεστό χρήμα να τροφοδοτήσουν τα μεγάλα τραπεζικά μονοπώλια, έτοιμες φοροαπαλλαγές για βιομηχάνους και εφοπλιστές.

Φυσικά, τα προβλήματα της Παιδείας δεν δημιουργήθηκαν εν μια νυκτί τα τελευταία χρόνια της κρίσης, ούτε είναι αποτέλεσμα των μνημονιακών πολιτικών όπως ισχυρίστηκε η παράταξη «Μαζί για την Πόλη» (ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ), αλλά υπήρχαν άλυτα σε οξυμένη μορφή δεκαετίες ολόκληρες και ήταν απότοκα ενός συστήματος που είχε άλλες προτεραιότητες για την απρόσκοπτη συνέχιση της κερδοφορίας του είτε πήγαιναν χέρι-χέρι με ιδιωτικοποιήσεις, αναδιαρθρώσεις και υποχρηματοδοτήσεις.

Στο πέρας της συζήτησης παρότι υπήρχαν πιέσεις τόσο από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» όσο και από πλευράς της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ζωγράφου να παρθεί έστω μια απόφαση που θα στηρίζει το διεκδικητικό πλαίσιο, κάποια μέτρα ανακούφισης, η διοίκηση σε πλήρη συμπόρευση με την παράταξη του κ. Καζάκου αρνήθηκε στην ουσία οποιαδήποτε ψηφοφορία με τη δικαιολογία ότι πρέπει να έρθει πρώτα σε διαβούλευση με τους υπόλοιπους φορείς για το θέμα της Παιδείας. Για άλλη μια φορά η διοίκηση επικαλείται τους μηχανισμούς της διαβούλευσης για να «αποφύγει» να πάρει θέση διεκδίκησης επίλυσης των προβλημάτων απέναντι στην κεντρική εξουσία. Επικαλείται ότι θα πάει σε διαβούλευση, τη στιγμή που το διεκδικητικό πλαίσιο αιτημάτων της Ένωσης Συλλόγων και Κηδεμόνων Ζωγράφου έχει έρθει στα χέρια της από την αρχή της σχολικής χρονιάς και τώρα πλέον είμαστε στο τέλος της. Οι εργαζόμενοι χρειάζεται να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα, να παραμερίσουν όσους παγιδεύουν το παρόν και το μέλλον των παιδιών τους με τερτίπια περί διαβούλευσης, να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα η «Λαϊκή Συσπείρωση» κατέθεσε πρόταση για έκτακτο κονδύλι για «ένα γεύμα ανά παιδί» στα σχολεία σαν ένα μέτρο άμεσης ανακούφισης του οξυμένου προβλήματος του υποσιτισμού που ταλανίζει πολλά από τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. Αναμένουμε τη δέσμευση της διοίκησης του Δήμου ότι μέχρι το επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα καταλήξει σε συγκεκριμένη απόφαση για το επόμενο θέμα.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Ζωγράφου καλεί τους εργαζόμενους και φτωχά λαϊκά στρώματα της περιοχής να παλέψουν, να διεκδικήσουν το δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν Παιδεία, να αγωνιστούν για την κάλυψη των αναγκών στα σχολεία, στις απαραίτητες υποδομές, αλλά και για το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης που κινείται διαρκώς σε αντιδραστική κατεύθυνση».

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s