Βάσω Στρακαντούνα: Με πήρε και μένα η μπάλα της λάσπης!!!!

Posted: Νοέμβριος 6, 2013 in Από αλλού
Ετικέτες: ,

Με πήρε και μένα η μπάλα της λάσπης!!!!

Όμως ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ.

Η ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται o αρθρογράφος του ακολουθου αρθρου σχετικά με την ενημέρωση της Πανεπιστημιακής κοινότητας για το «3ο Παζάρι Προϊόντων Χωρίς Μεσάζοντες « που οργανώνεται στην Πανεπιστημιούπολη από το Δίκτυο Αλληλεγγύης Ζωγράφου (ΔΑΖ), του οποίου ιδρυτικό μέλος είμαι κι εγώ, λέει απλώς οτι οι εργαζόμενοι του ΕΚΠΑ μπορούν να απευθυνθούν σε μέλη του ΔΑΖ που είναι και μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας, (μεταξύ αυτών κι εγω). Στις πληροφορίες επικοινωνίας αναφέρεται το όνομα μου, η ιδιότητα μου ως δημοτικής συμβούλου Ζωγράφου, το προσωπικό μου email και το κινητό μου τηλέφωνο. Επομένως προσωπικά δεν χρησιμοποίησα καμία υποδομή του ΕΚΠΑ για να προβάλω την εκδήλωση.

Προφανώς ο αρθρογραφος πήρε τις πληροφορίες του από κάποιον που ξέρει την ιδιότητα μου ως «υπεύθυνης των βιβλιοθηκών της Νομικής Σχολής» και που μάλλον ήθελε να με διαβάλει . Φαίνεται όμως ότι δεν γνωρίζει τη δουλειά μου στο ΕΚΠΑ και τα αποτελέσματά της, ούτε ότι τόσα χρόνια εργάζομαι με περισσή ψυχή και ζήλο και ότι αυτό ποτέ δεν εξαργυρώθηκε ούτε σε υπερωρίες ούτε και σε θέση που θα μπορούσα να έχω λόγω και των τυπικών μου προσόντων. Επιπλέον δεν γνωρίζει οτι η η εμπλοκή μου στα κοινά (Δημοτική Συμβουλος στου Ζωγραφου) δεν επιβαρύνει στο ελάχιστο τις εργασιακές μου υποχρεώσεις, αντιθέτως μαλιστα δεν εχω κανει χρηση ουτε ελαχίστης άδειας την οποία δικαιούμαι προκειμένου να ασκήσω τα καθήκοντα μου ως αιρετού και Γραμματέως του Δημοτικού Συμβουλίου.

Μακάρι δε να μπορούσα να οργανώσω μόνη μου όλη αυτή την εκδήλωση η οποία είναι αποτέλεσμα πολύ σοβαρής δουλειάς, πολλών συμπολιτών μου, που προσπαθούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της κοινωνίας που μαστίζεται από τη φτώχεια και τις μνημονικές πολιτικές.

Το Δίκτυο Αλληλεγγύης Ζωγράφου κάνει πολύ σοβαρή δουλειά και τον ευχαριστούμε για τη διαφήμιση του «3ου Παζαριού Προϊόντων Χωρίς Μεσάζοντες».

Την ευθύνη για το κλείσιμο του Πανεπιστημίου την έχει αποκλειστικά ο κος Αρβανιτόπουλος και η παρέα του, ο οποίος σε ότι αφορά στη δική μου ειδικότητα διώχνει αναίτια πάνω από το μισό προσωπικό κλείνει τις μισές βιβλιοθήκες μας και συρρικνώνει τις υπόλοιπες. Οραματίζεται φαίνεται ένα Πανεπιστήμιο χωρίς βιβλιοθήκες.

Ας αναρωτηθεί καλύτερα ο κύριος Κασιματης πως θα λειτουργήσει το Πανεπιστήμιο την επόμενη μέρα της διαθεσιμότητας κι ας αφήσει τη λασπολογία!!!.

Το άρθρο της εφημερίδας Καθημερινή

Σχολιάστε

