Για το πρόγραμμα του Θ. Μετικαρίδη

Posted: Απρίλιος 22, 2014 in Δημοτικές εκλογές, Δικά μας, Ελεύθεροι χώροι

Τις τελευταίες μέρες διαβάζουμε όσα προεκλογικά φυλλάδια τυχαίνει να πέφτουν στα χέρια μας (η αλήθεια είναι ότι δεν κάνουμε και σαφάρι στα εκλογικά κέντρα) προσπαθώντας να καταλάβουμε με ποιο προεκλογικό πρόγραμμα κατέρχονται οι υποψήφιοι δήμαρχοι στο εκλογικό κοινό της πόλης μας. Για ποιο λόγο καλούν τους δημότες να τους ψηφίσουν αν δεν έχουν κάποιο πρωτοξάδερφο στους 82 υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους. Λες και αυτό αρκεί.

Η αλήθεια είναι ότι μια δυσκολία να ακούσουμε πειστικά επιχειρήματα γιατί να ψηφίσει κανείς δεξιό δήμαρχο πάντα υπάρχει, αφού δε θα κρίνει ο δήμαρχος την παραμονή στο ευρώ όπως ο Σαμαράς για παράδειγμα, αλλά πως προσπαθούν να πείσουν και να συσπειρώσουν το ακροατήριό τους όμως;

Η μία κλασική μέθοδος της δεξιάς είναι η επίκληση στα θεία και το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού. Αλλά μάλλον οι χριστοπαναγίες που τους ρίχνει ο κόσμος για την πολιτική των κομμάτων που τους υποστηρίζουν ακούγονται περισσότερες από τους (πολιτικά) καθυστερημένους που ψηφίζουν ακόμα ότι του πει ο παπάς της ενορίας τους. Οπότε καλύτερα να βρουν και κάτι ακόμη να πουν.

Διαβάζοντας λοιπόν την ομιλία του Θ. Μετικαρίδη κατά τα εγκαίνια του προεκλογικού του κέντρου δεν σταθήκαμε στις κλασικούρες περί κοινωνικής αλληλεγγύης που πρέπει να επιδείξει ο δήμος, την χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ που θα μας λύσει πολλά προβλήματα, ούτε τις πράσινες ταράτσες κλπ κλασικά ευχολόγια.

Μας έκανε εντύπωση πως ο Θ. Μετικαρίδης ως παλαιός Ζωγραφιώτης και έμπειρος περί των δημοτικών πραγμάτων δεν ξέρει ότι οι καταστηματάρχες τις περιοχής μας δεν έχουν συνδικαλιστική εκπροσώπηση ούτε καν εμπορικό σύλλογο!

Αυτό όμως που μας ανησύχησε είναι ότι ούτε λίγο ούτε πολύ υπόσχεται πως θα εφαρμόσει την πολιτική του Καζάκου για τους ελεύθερους χώρους αφού επαναφέρει την πρόταση για υπόγεια γκαράζ κάτω από πλατείες. Ούτε για τα μάτια του κόσμου δε λέει κουβέντα για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ που μπορεί πραγματικά να λύσει προβλήματα.

Τουλάχιστον ο άλλος υποψήφιος συναντήθηκε με την διοίκηση του ΟΑΣΑ και συμφώνησαν να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Μέχρι να βγουν σε διαθεσιμότητα καμιά 100ρια οδηγοί βέβαια.

Φαίνεται πως δεν ενημέρωσε κανείς το επιτελείο του Θ. Μετικαρίδη πως αυτά τα έργα πλέον δεν χρηματοδοτούνται μέσω ΣΔΙΤ και πως υπάρχει νομολογία που βάζει φραγμό σε τέτοιες σκέψεις.

Κλείνοντας, σαν γενικό σχόλιο διαβάζοντας τα γραφόμενα κατά καιρούς του συνδυασμού «Ενωτική Δύναμη Ζωγράφου» παίρνει κανείς την εντύπωση πως οι δήμοι μετά από τόσα χρόνια Καποδίστρια και Καλλικράτη ασχολούνται ακόμα μόνο με το να μαζεύουν τα σκουπίδια και να αλλάζουν τα φυτά στα πάρκα κάθε άνοιξη.

 

άλλαξαν οι καροί…

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s